Palvelut-sivun-pääkuva_muokattu[1] (kopio)

PALVELUMME

BBT_palvelut

Kannattavan liiketoiminnan kantavina kulmina ovat tarkkaan mietitty visio ja strategia - asiakas kehittämisen keskiössä. Kirkas strategia tuo valtavasti lisää energiaa bisnekseen.

Rohkaisemme asiakkaitamme tarttumaan tanakasti kriittisiin kipupisteisiin ja seikkailemaan mahdollisuuksien usvassa. Sinnikkään ja luovan jäsentämisen kautta autamme kirkastamaan näkymän ja rakentamaan väyliä bisnesunelmien toteuttamiseksi.

NÄISTÄ EMME TINGI

#1
Jokainen projekti on meille uniikki tarina. Ei ole olemassa vain yhtä kaavaa ja kehittämisen polkua.

#2
Tekemisessä pitää aina pirskahdella energisessä rytmissä sekä luova että looginen ajattelu.

#3
Haluamme antaa tilaa erilaisuudelle ja törmäyskulmille. Niistä syntyy aina jotain arvokasta.

Est 9/2017

100 asiakasprojektia 10 valmennusohjelmaa 150 sparrausta

Yritysten kehittämispalveluiden asiantuntijoina alkaen v. 2018

5 M€ rahoitusta kasvuun, investointeihin ja kansanvälistymiseen

Tavoitteet

STRATEGIA, UUDISTUMINEN JA KASVU

Olisiko ideaa ravistella, jäsennellä ja muotoilla bisneksen ydintä yhdessä?

  • Vision ja tarkoituksen kirkastus
  • Strategian muotoilu
  • Strategiasta taktiikkaan
  • Kasvun ja uudistamisen vaiheistaminen
  • Kasvupolun jäsentäminen

Konsultointiin on mahdollista hakea tukea.

Asiakkuudet

ASIAKKUUKSIEN JA ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN

Tuotatteko ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin vai
onko fokus enemmän omissa tuotteissa ja palveluissa? Ketkä asiakkaista ovat kaikista arvokkaimpia? Mitä asiakkaat teistä puhuvat?

Asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen johtaminen ei ole arpapeliä. Tehdäänkö konkreettinen suunnitelma, jonka avulla tuotatte arvoa asiakkaillenne?

  • Asiakaspotentiaalin tunnistaminen
  • Asiakkuuksien jalostaminen
  • Asiakaskokemuksen johtaminen
  • Asiakkuusorganisaation mallintaminen
  • Asiakaslähtöisen ekosysteemin rakentaminen

Konsultointiin on mahdollista hakea tukea.

Rahoitus

PALVELUJEN KONSEPTOINTI JA KAUPALLISTAMINEN

Miltä palvelutarjonta näyttää asiakkaiden silmin? Löytääkö kukaan palvelujanne? Aiheuttaako palvelutuotanto sisäistä sähläämistä? Onko tekeminen sattumanvaraista ja energiaa kuluttavaa?

Hyvin suunniteltu palvelutuotanto ja
ymmärrys asiakkaan palvelupolun
kriittisistä pisteistä tuo energiaa liiketoimintaan ja intoa tekemiseen. Tehdäänkö yhdessä?

  • Palvelustrategia
  • Asiakatarpeiden tunnistaminen
  • Palveluprosessi
  • Asiakkaan palvelupolut
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Asiakkaiden osallistaminen
  • Asiakasymmärryksen syventäminen
  • Markkinapositio
  • Kaupallistamisen mallintaminen
  • Ketterät kokeilut

Konsultointiin on mahdollista hakea tukea.

Strategia

KASVURAHOITUS JA PROJEKTOINTI

Onko tavoitteena voimakas kasvu ja
uudet markkinat? Mistä resursseja kasvuloikkaan ja kansainvälistymiseen?

Vaiheistaminen ja hyvin jäsennelty suunnitelma tuo energiaa etenemiseen. Tehdäänkö yhdessä?

Konsultointiin on mahdollista hakea tukea.